szombat, február 02, 2013

én kis kertem II.

Két hónapja, hogy lelkesen posztoltam palántázásom menetét… (http://beronic.blogspot.com/2012/11/en-kis-kertem.html) Nos, közben locsoltam, ápolgattam, karóztam, és pár napon belül leszedhetjük az első saját termést.

IMG_3946[1]

Közben nyílnak a petúniák és papírvirágok, a hibiszkusz a kertben és a rózsabokrok persze. IMG_4143[1]Érik a törpemandarin a lime és a szőlő is a helyére került azóta, beástuk a földbe és a banán és hozza egyik levelet a másik után.IMG_4145[1]

IMG_4144[1]

Kertészkedni jó, kikapcsol, engem legalább is. Reggel a kávésbögrémmel a kezemben végig nézegetni mi történik a kertben, melyik hozott új levelet, virágot, termést.

Egyszer majd… egyszer szeretnék egy igazi dimbes - dombos mediterrán kertet. Lugassal, kis séta ösvényekkel, bokrokkal, levendulával, kerti paddal… és már csak a könyv hiányzik. :)

0 megjegyzés: