vasárnap, november 17, 2013

Születésnap

Ismét eltelt egy év, ismét születésnap. Helyes volt, szép volt, maradandó emlékkel, élménnyel sőt ajándékkal. Összegzéssel mi történt az elmúlt évben, több lettem-e vagy csak az éveim száma gyarapodott. És új, tartós fogadalmakkal. Ha jól számolgatom körülbelül fél élet útnál járhatok és ha ez így van akkor rá kellett döbbenjek a másik felét szeretném még jobban eltölteni.
Tartalmasan, értékes emberekkel körül véve magam - tehát a szelekció elengedhetetlen - egészségesen és ami a legfontosabb talán új célokkal. :) Meg is születtek már, most dédelgetem, szeretgetem, építgetem, álmodozom róla és elkezdem megtenni a szükséges lépéseket.... tehát teremtem a valóságomban.

A jeles napon vacsorázni voltunk, kicsit kimozdulni, kettesben... :)


0 megjegyzés: