csütörtök, április 26, 2012

Egy új kezdet

Kedves régi és újabb, rendszeres és kevésbé rendszeres olvasóim, látogatóim! Ahogy látjátok a blog megújult mind formailag mind tartalmilag. Az eddigi “babás” blogot most felváltja egy több mindenről szóló, “felnőttesebb” mondanivaló.

Az igazat megvallva mostanában kevésbé inspirált a babanapló írása… bizonyára az itthon eltöltött évek számával egyenesen arányosan nőtt a felnőttek világába is tartozni vágyás érzése, ilyen dolgokon gondolkozni…  Ugyanakkor soha nem írtam naplót, nem vagyok gyakorlott mert a magam enyhén paranoid beállítottságánál fogva azt gondoltam mindig, hogy minden naplót elolvasnak egyszer mások a szerzőjükön kívül és extrovertált sem voltam saját bloghoz…  Ezt a paradoxont oldjam fel most aztán :)))

Szóval ez egy fajta napló lesz az életünkről, az életről ahogy én látom. Lesz továbbra is családi és gyermekekről szóló poszt és lesz más is, mint pl. a nyártól induló új életünk bemutatása Ománban.

Aki szívesen olvasott eddig szeretettel várom továbbra is, jó időtöltést kívánok nálam! :)

2 megjegyzés:

Pancsi írta...

De jóóóó! Szuper lett a blog ! Vidám, csalogatóan színes! :)
Én olvaslak titeket, és nézelődök sokat a képeitek között!
Szuper a váltás, várom az új bejegyzéseket! :)

veronika írta...

Örülök, hogy tetszik! :) Jó időtöltést nálam!